H IΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ


Θα σας διηγηθώ μια ιστορία σαν Παραμύθι… Μπορείτε να την λάβετε και ως Μύθο, ή και περιγραφή μιας πιθανής πραγματικότητας… Ας πούμε λοιπόν μία Μυθιστορία… Ξεκινάει από μία «Διάσταση Πνεύματος και Ενέργειας»… Ας την ονομάσουμε, 6η Διάσταση… Οι Οντότητες (κάτοικοι) της Διάστασης αυτής, επεξεργάζονται όλα τους τα δεδομένα, για να δουν πως μπορεί να λειτουργήσει μια «Διάσταση καθαρής ύλης». Μια νέα Διάσταση δηλαδή, όπου η Ενέργεια δεν θα είναι η βασική της μορφή, αλλά Δημιουργός της ύλης…

Οι Οντότητες της 6ης βρίσκουν τρόπους υλοποίησης της ενέργειας… Κάποιοι όμως πρέπει να εκφράσουν, τη μορφή της υλοποίησης. Για να γίνει αυτό χρειάζεται μία Διάσταση περισσότερο συμπυκνωμένης ενέργειας, η οποία περιλαμβάνεται μέσα στην 6η ένα σκαλοπάτι πιο μέσα προς το κέντρο.

Αυτή είναι η 5η Διάσταση… Διάσταση έκφρασης, χρωμάτων και ηχοπαλμών… Οι Οντότητες της 5ης παραλαμβάνουν από την 6η τις πληροφορίες υλοποίησης και μπαίνουν στη διαδικασία Δημιουργίας για να τις εκφράσουν. Στη συνέχεια να δώσουν «Μορφή στη Δημιουργία» υλοποιώντας την ενέργεια. Οι Οντότητες τη 5ης δημιουργούν ένα Σύμπαν ύλης… την 3η Διάσταση… Στη συνέχεια χρειάζεται να φτιάξουν «Σπίτια» για να στεγάσουν «Υλικές Ψυχές», παιδιά της «Ενεργειακής Ψυχής» τους… Μια ομάδα Οντοτήτων αναλαμβάνει να δημιουργήσει έναν τέτοιο «Πλανήτη-Σπίτι»…

Ο Συντονιστής της ομάδας, ας τον πούμε «Αρχιτέκτονα του Πνεύματος» σχεδιάζει από την 6η Διάσταση, τον «Οίκο» που θα στεγάσει τις έμψυχες Οντότητες της ύλης… Και όταν είναι έτοιμος (ο οίκος) θα του δώσει Ψυχή-Ενέργεια από το δικό Του DNA. Οι «Εργάτες του Πνεύματος» και του «Καθολικά Αγνού Φωτός», από την 5η δημιουργούν τον «Πλανήτη-Σπίτι»…

Ο Πλανήτης εμψυχωμένος από τον «Συντονιστή Αρχιτέκτονα» της 6ης γεννάει, δημιουργώντας υλικά όντα, στα νερά του, στη στεριά του, στον αέρα του…Και ο Πλανήτης είναι έτοιμος για τη μεγάλη υλοποίηση… Οι «Εργάτες του Πνεύματος» καλούνται να υλοποιήσουν μέρος της Ψυχής τους στον πλανήτη… Γίνονται Γονείς «Ενέργειας που Δημιουργεί την ύλη»… Ας τους πούμε «Ανώτερους Εαυτούς»…

Εδώ θα διηγηθούμε την «Ιστορία του Ανώτερου Εαυτού της Ελισάβετ» ο οποίος έστειλε ενέργεια της Ψυχής του, να υλοποιηθεί σαν Οντότητα του Πλανήτη… Έπρεπε να εφοδιάσει το «Παιδί» του με όλα τα δεδομένα και τις πληροφορίες, για να υλοποιηθεί και να υλοποιήσει Δημιουργία… Και ο Ανώτερος Εαυτός μιλάει και εμπλουτίζει το νεογέννητο Παιδί του…

…Παιδί μου θα γεννηθείς στον Πλανήτη για να βιώνεις συναισθήματα και μέσω αυτών, να επιλέγεις τους καλύτερους τρόπους υλοποίησης Μου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, του τι είναι συναίσθημα.. ...Παιδί μου θα οδηγείς σε εξέλιξη βάση Πνεύματος τις συν-οντότητες σου, εφ΄όσον είσαι σε συνεχή επαφή μαζί Μου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, του τι είναι Πνεύμα… 

…Παιδί μου η ύλη είναι φθαρτή. Θα ολοκληρώνεις κύκλους ύλης ή ζωής. Και σε κάθε ζωή θα έχεις προαισθήματα των προηγούμενων, για να μπορείς να επιλέγεις σωστά. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, της ολοκληρωμένης υλικής Ζωής… Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, των προαισθήσεων και την Πίστη σ΄αυτές...

...Παιδί μου σε εφοδιάζω με Αισθήσεις της ύλης και του Πνεύματος. Όταν συντονίζεις αισθήσεις και διαισθήσεις, το υλικό σου σώμα θα παράγει ορμόνες. Οι ορμόνες θα σε βοηθούν να βιώνεις συναισθήματα. Τα υγιή συναισθήματα θα σου δείχνουν ότι η ύλη σου είναι συντονισμένη μαζί Μου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση των αισθήσεων, των διαισθήσεων, καθώς επίσης και της Ψυχικής και υλικής υγείας…

…Παιδί μου σε εφοδιάζω με τους τρόπους υλοποίησης Μου. Σε ενισχύω στη δημιουργία εξέλιξης μέσα από τις πράξεις σου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, δημιουργίας και υλοποίησης του Πνεύματος, μέσα από τις πράξεις κάθε χρονικής στιγμής σου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση του χρόνου και την χρησιμότητα του…

…Παιδί μου σε εφοδιάζω με την ικανότητα να ανακαλύπτεις γύρω σου, τις ισχυρές Πνευματικές Ενέργειες δημιουργίας. Σε ενισχύω με την ικανότητα καταγραφής των πράξεων σου, στον υλικό σου εγκέφαλο. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, του τι είναι μνήμη και ευφυΐα, τι είναι υλικός εγκέφαλος και πως λειτουργεί…

 …Παιδί μου σε εφοδιάζω με όργανα ύλης, που θα σε ενώνουν μαζί μου και με τις συν-οντότητες σου. Σε εφοδιάζω με Δύναμη, να πιστεύεις στις πράξεις σου. Σε εμπλουτίζω στη Γνώση, πως να ενώνεσαι και να επικοινωνείς μαζί μου Ενεργειακά και με τις συν-οντότητες σου. Σε εμπλουτίζω στη Γνώση της Ευγνωμοσύνης, της Πίστης και της Εμπιστοσύνης στις Πνευματικές ενέργειες υλοποίησης… 

 …Παιδί μου σε εφοδιάζω με την Αρμονία στην ύλη, στο Πνεύμα και στην επικοινωνία σου. Σε εφοδιάζω με Γαλήνη, να κάνεις πράξη την Αρμονία της Ψυχής σου. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση της Αρμονίας, τη Γνώση της Ψυχής, τη Γνώση της Γαλήνης. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, της κοινωνικής ομάδας και πως δημιουργείται βάση Αρμονίας και Γαλήνης του Πνεύματος...

...Παιδί μου σε ενισχύω με ενέργειες Συντροφικότητας και Χαράς. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση της μοναξιάς και του θυμού, για να μάθεις να τα αποφεύγεις. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση των χαρούμενων συντρόφων, οι οποίοι δημιουργούν και εξελίσσονται...

...Παιδί μου θα σε κουράσουν οι αρχές δημιουργίας σου. Γι αυτό σε ενισχύω με ικανότητες καθαρισμού συμπεριφορών, που σε φθείρουν και διαλύουν τα κοινωνικά σου σύνολα. Σε εμπλουτίζω στη Γνώση, των συμπεριφορών στους κύκλους ζωής σου. Σε εμπλουτίζω στη Δύναμη εξαγνισμού των φθοροποιών συμπεριφορών σου…

 …Παιδί μου ολοκληρώνοντας την Δημιουργία σου, σου δίνω το Ύψιστο Χάρισμα Σου. Σε ενισχύω με Αντίληψη μέσα από τα γεγονότα της ζωής σου, να Με βρίσκεις και να μπορείς να επικοινωνείς μαζί Μου. Σε ενισχύω να Αφυπνίζεις μέσα από τα έργα σου την Αντίληψη των συν-οντοτήτων σου. Για να έρθουν σε επικοινωνία με τον δικό τους Ανώτερο εαυτό, μέσα από την έκφραση και τις πράξεις τους. Σε εμπλουτίζω με τη Γνώση, πώς να χρησιμοποιείς και να σέβεσαι τον Πλανήτη-Σπίτι σου και πώς να θεραπεύεσαι με εναλλαγή μέρας και νύχτας. Σε εμπλουτίζω με όλες τις Γνώσεις, του πως λειτουργεί η μέρα και η νύχτα…

Είσαι Παιδί μου, Ψυχή της Ψυχής μου… Σε στέλνω στο σπίτι σου, στον Πλανήτη του μεγάλου «Αρχιτέκτονα Γη»… Και για να σηκώνεις το βλέμμα σου πάντα ψηλά και να με αντικρίζεις, σε ονομάζω «Άνθρωπο» (Άνω-Θρώσκω)...Πήγαινε να Δημιουργήσεις τα κοινωνικά σου σύνολα με τους άλλους συν-ανθρώπους σου... και Οδήγησε τους στους Ανώτερους Εαυτούς τους και στην Υλοποίηση των μοναδικά πολύτιμων Χαρισμάτων τους…

…Και Εγώ όντας Ψυχή της Ψυχής σου, μεγάλε Δημιουργέ μου, ακολουθώ συνειδητά τις οδηγίες σου… Είμαι Ευγνώμων για Μένα και για Σένα… Έτσι με δίδαξες και εμπλούτισες τη Ζωή μου, από τη δική σου Ζωή… Σε ευχαριστώ Πανέμορφε Δονιήλ μου...Σε ευχαριστώ για το σπίτι μου μεγάλε Αρχιτέκτονα Γη… και από εδώ και μπρος, θα σε λέω Μητέρα Γη…

Ευχαριστώ όλους τους συνανθρώπους μου, με μία Ευχή από την Ψυχή μου… Υλοποιείστε τα μοναδικά χαρίσματα σας, έστω και αν η ιστορία που διηγήθηκα είναι ένας μύθος...!!!

Ελισάβετ Αντωνιάδου

Ανάλυση του Ψυχικού της Πλάνου
Αρχική σελίδα
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της σελίδας και / ή των περιεχομένων της, χωρίς τη σαφή αναφορά στο: Kalli Skarlatou Blog ® Καθώς και στα ονόματα των συγγραφέων ως Πηγή!
| © Copyrights 2015 Kalli Skarlatou Blog ® |