ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ


Καθάρισα απ’ τα μάτια σου… ομίχλη αιώνων
Είμαι έτοιμος να ζήσω μέσα από σένα
Άνοιξε τις πύλες του μυαλού σου να μπω
Και μοίρασε στον κόσμο σου
Τη γνώση της Ύπαρξης μου!

Άνοιξε τα μάτια της ύλης
Για να δεις με τα μάτια της Ψυχής
Εκείνα που αντικρίζουν μόνο εμένα
Κι έλα κοντά μου
Να σου θυμίσω ποια είσαι…
Παιδί της Καρδιάς μου!

Λάθη έκανες και έμαθες
Με τρόπο σκληρό να τ’ αποφεύγεις…
Ολόκληρες ζωές χωρίς να με γνωρίζεις
Τώρα είσαι κοντά μου και θα σου δώσω
Ότι από άγνοια στερήθηκες
Να ταξιδέψουμε μαζί
Στο απέραντο της Γαλήνης!

Λάθη έκανες και έμαθες
Με τρόπο σκληρό να τ’ αποφεύγεις...
Ολόκληρες ζωές χωρίς να με γνωρίζεις
Τώρα είσαι κοντά μου και θα σου δώσω
Ότι από άγνοια στερήθηκες
Να ταξιδέψουμε μαζί
Στο απέραντο της Αγάπης!

Υπάρχω στο φως κάθε αυγής
Να σε γεμίσω με δύναμη δημιουργίας
Υπάρχω στου δειλινού τη μελαγχολία
Για να σου υποσχεθώ...
Ότι τη νύχτα εγώ...
θα σε φωτίζω πάντα
Ότι κι αν κάνεις θα είμαι κοντά σου
Κι αν με φωνάξεις θα προστατεύσω...
Τα όνειρα και την καρδιά σου!

Νότες θα σε μάθω να κεντάς...
Στις θάλασσες του νου σου
Με κύματα δημιουργίας...
Να δίνεις χτύπο στην καρδιά σου
Την ευτυχία να ζεις... Στα βήματα σου!
Ιδιαίτερο παιδί του ουρανού
Νιώσε στο στήθος τον παλμό μου...
Νιώσε ότι είμαστε Ένα!

Καθάρισα απ’ τα μάτια σου... ομίχλη αιώνων
Είμαι έτοιμος να ζήσω μέσα από σένα
Άνοιξε τις πύλες του μυαλού σου να μπω
Και μοίρασε στο κόσμο σου
Τη γνώση της Ύπαρξης μου!

Όνειρα έκανες χαράς και γέμιζες θυμό όταν έχανες
Κι όμως δεν έχασες ποτέ παιδί μου
Θα σε πάω όπου θέλεις...
Για να κλείσουν οι πληγές σου
Τώρα που είδες τα φτερά σου...
Επιτέλους να πετάξεις!

Σύνορα για μας δεν υπάρχουν
Άνοιξε αστέρι μου τα φτερά σου
Κι έλα να πετάξουμε μαζί
Στις αλήθειες μιας ζωής...
Άφθαρτης και Ευλογημένης!!!

...Γιατί κάθε Ψυχή έχει το δικό της τραγούδι...

Ελισάβετ Αντωνιάδου & Κάλλη Σκαρλάτου
Αρχική σελίδα
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της σελίδας και / ή των περιεχομένων της, χωρίς τη σαφή αναφορά στο: Kalli Skarlatou Blog ® Καθώς και στα ονόματα των συγγραφέων ως Πηγή!
| © Copyrights 2015 Kalli Skarlatou Blog ® |